Alla inlägg den 7 oktober 2008

Av Eva L - 7 oktober 2008 19:01

Hej igen!

Genom att gå in på www.google.se och skriva in "Google översätt" så kan ni visa era hemsidor för lite olika släktingar/kompisar mm, som inte kan svenska så bra, eller tycker det är kul med t.ex engelska eller så! Och du kan även välja att översätta en t.ex engelsk sida till svenska!


Så... Då var det bara en sak kvar att göra; duscha.

Fast jag vet inte om jag har lust... Eller orkar... Men man vill ju inte lukta dåligt, så jag får nog ta en dusch ändå!

Hej då, och god natt!

Av Eva L - 7 oktober 2008 18:35

Hejsan!

Just nu är jag ganska trött, efter att ha varit på Friskis och Svettis!

Jag går på Junior-danspasset som är ganska jobbigt. Men det är ju så klart jättekul! Jag och mina kompisar hade tänkt gå på Yoga nu på söndag em.

Jag har aldrig provat yoga, men det är ju många kändisar som håller på med det! (T.ex Ashley Olsen)

Ashley Olsen


Skriver snart igen!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Har du en blogg?
 Ja
 Ja, men jag använder den inte.
 Nej, men vill ha!
 Nej.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards